زکات توسط گروه‌های جهادی سمنان جمع آوری می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت:تفاهم نامه جمع آوری زکات به همت گروه‌های جهادی در استان سمنان امضا شد.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان همکاری مجموعه‌های بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی را رکن اصلی این تفاهم نامه دانست و گفت: اهداف هر دو مجموعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و مردم نیازمند است.

کاشفی همچنین بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه گروه‌های جهادی در سطح استان کار جمع‌آوری زکات مستحب و واجب را بر عهده داشته و پس از آن مبالغ جمع‌آوری شده زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق هدف و مطابق با نیازهای همان منطقه هزینه خواهد شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی به نیازهای هر منطقه به خوبی اشراف داشته و جمع‌آوری زکات توسط جهادگران و صرف این مبالغ در همان منطقه گام مهمی در رفع نیازهای مردم نیازمند مناطق محروم خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه بیان کرد: مهمترین رسالت این مجموعه توانمند سازی ۳۳ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

محمد حسین ذوالفقاری ضمن بیان اینکه انعقاد این تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه، بسیج سازندگی و کمیته امداد سبب برکات زیادی برای نیازمندان خواهد شد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت این سه مجموعه در راستای جمع‌آوری و هزینه کرد زکات در مسیر درست تأثیر بسزایی در محرومیت زدایی و ایجاد امید در بین نیازمندان خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.