طرح تکمیل بیمارستان هاجرشهرکرد روی ریل توسعه

طرح تکمیل بیمارستان هاجرشهرکرد روی ریل توسعه طرح توسعه تکمیل بیمارستان هاجر شهرکرد سرعت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال وبختیاری اعتبار مصوب این طرح را از اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

آقای حیدری گفت: مرحله اول و دوم این طرح پایان یافته و فازسوم (نازک کاری وتاسیسات) درحال انجام است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال کل طرح بهره برداری شود.

ناظر طرح توسعه بیمارستان هاجر پیشرفت طرح را در مجموع ۶۵ درصد عنوان کرد. 

بهمن سلیمان افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز اولین بیمارستان تخصصی بیماران خاص در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


به گفته خانم صیفی رئیس بیمارستان هاجر شهرکرد با تکمیل طرح توسعه بیمارستان هاجر شهرکرد ۲۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستان هاجر افزوده می‌شود.

وی افزود: بنای اولیه این طرح که درزمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع درسال ۹۲ توسط مجمع خیرین سلامت چهارمحال وبختیاری احداث شده بود که پس از یک وقفه ۷ ساله دوباره با اصلاح سازه‌ها ازسال ۹۹ فعال شد ودرسفرریاست جمهوری دراولویت طرح‌های عمرانی استان قرارگرفت.

صیفی گفت: بیمارستان تخصصی بیماران خاص استان در جوار بیمارستان آموزشی درمانی هاجر شهرکرد در شش طبقه احداث شده است که به علت نیازمبرم مردم استان به این مرکز درمانی یکی از بزرگترین طرح‌های بهداشتی درمانی استان دردولت سیزدهم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.