جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس

مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس گفت: نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می شود.

 حجت الاسلام کذایی افزود:  نماز عید فطر فردا شنبه در بندرعباس در چهارراه مصلی (شهید مطهری) برگزار می شود که به دلیل ازدیاد جمعیت مانند سالهای گذشته، از فضای خیابان های مجاور استفاده خواهد شد.

وی گفت: همزمان با اعلام آغاز ماه شوال و عید سعید فطر نماز جماعت صبح را در این روز اقامه خواهیم کرد و همزمان با طلوع آفتاب  دعای ندبه  قرائت  می‌شود.یکی از آداب روز عید فطر قرائت این دعا هست هر چند که روز جمعه هم نباشد و توسط مداح اهل بیت برگزار می شود.

مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس اظهار داشت: اجرای یک گروه تواشیح و سرود، بیان احکام شرعی از جمله برنامه های برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس است.

حجت الاسلام کذایی افزود: بلافاصله بعد از نماز عید فطر دو خطبه که جزئی از نماز هم محسوب می شود، توسط حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان قرائت می گردد.

پلیس راهور هم اعلام کرد  از ساعت 12 امشب که محدودیت ترافیکی از حدفاصل پارک شهید دباغیان تا میدان هتل هرمز و ابوذر ایجاد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.