سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب شد

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در حکمی «سیدسعیدرضا منتظری» را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب کرد.

در متن حکم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خطاب به دکتر سید سعید رضا منتظری آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤلان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان قم منصوب می‌نمایم.

امید است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد، آئین‌نامه تأسیس و اداره بنیاد استان و مصوبات هیأت امنای و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعداد‌های برتر، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعداد‌های برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها همکاری با حضرتعالی را مبذول دارند. توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، عضویت هیئت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و ۵۰ مقاله داخلی و خارجی و ۱۰ کتاب تالیفی و ترجمه، از جمله فعالیت‌های علمی سیدسعیدرضا منتظری است. اومسئولیت نظارت و ارزیابی بر پژوهشگاه‌های استان قم، معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی، مدیریت عامل بنیاد خیرین و حامیان پردیس و مدیریت گروه فلسفه دین و ادیان پردیس فارابی را در سابقه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار