امام جمعه بوشهر:

راه انقلاب اسلامی باید با آرمانخواهی، عقلانیت و امید به آینده دنبال شود

امام جمعه بوشهر گفت: راه انقلاب اسلامی باید با آرمانخواهی، عقلانیت و امید به آینده دنبال شود و جامعه در این مسیر نیازمند مبانی فکری و انگیزشی مستحکم دینی است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان، اظهار کرد: امروز جوانان و نوجوانان در خط مقدم مقاومت در برابر تهاجمات جبهه استکبار است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: راه روشن انقلاب اسلامی همان تمدن آفرینی، پیشرفت و معنویت برای جامعه ملی و ارائه اسلام ناب محمدی به جهان است.

صفایی‌بوشهری گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا روح ناامیدی در جامعه‌ ایران بدمد اما باید با آرمانخواهی، به آینده امید داشت.

وی تاکید کرد: مسئولان نیز باید برای رفع کمبودها تلاش کنند و همه به آنها کمک کنند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: امروز ایران اسلامی باید در برابر تهاجمات مختلف رشمن ایستادگی کند چرا که در غیر این صورت به روزهایی برمی‌گردیم که سفارتخانه‌های اسرائیلی و غربی‌ها بر ما حکومت می‌کردند و حرف نخست را می‌زدند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر عقلانیت، اظهار کرد: تمام تصمیم‌ها و اقدامات باید براساس دانش انجام و اولویت‌ها بر اساس عقلانیت انتخاب شود.

صفایی‌بوشهری ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت: این نیروی انقلابی در همه عرصه‌های نظامی، اجتماعی، خدمت‌رسانی و فرهنگی پاسدار حریم ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: سپاه پاسداران بال قوی خدمت به کشور بوده و تضعیف آن حرام و حمایت و تقویت آن واجب است.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم مسلمان بوشهر، از همه دستگاه‌ها، بانوان، جوانان و گروه‌های مردمی که رمضان امسال برای ایجاد فضای معنویت در استان کوشیدند قدردانی کرد و گفت: مسئولان از گروه‌های مردمی در این زمینه حمایت کنند تا این حرکت‌ها متوقف نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.