کرملین: ناتو به امنیت روسیه تجاوز می‌کند

سخنگوی کرملین اعلام کرد که ناتو روسیه را به عنوان یک مخالف می‌بیند و به امنیت آن را تجاوز می‌کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز جمعه گفت که ناتو روسیه را به عنوان یک مخالف می‌بیند و به امنیت آن  تجاوز می‌کند.

به گزارش آناتولی، پسکوف در یک نشست خبری در مسکو گفت: ما با یک بلوک متجاوز روبرو هستیم که کشور ما را به عنوان یک مخالف می‌بیند و به امنیت کشور ما تجاوز می‌کند.

پسکوف در مورد اظهارات ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی مبنی بر اینکه اعضای ناتو موافق هستند اوکراین باید در نهایت به ائتلاف نظامی بپیوندد، گفت: "ناتو به سیاست خود برای جذب و کشاندن اوکراین به این ائتلاف ادامه می‌دهد. رئیس جمهور ما مدت‌ها قبل در مورد این تهدید بالقوه صحبت کرده بود. "

او تاکید کرد: همه این‌ها بار دیگر درستی تصمیم رئیس جمهور برای راه اندازی این عملیات را بر اساس منافع فدراسیون روسیه و لزوم تضمین امنیت آن نشان می‌دهد.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره تصمیم شورای شهر کی‌یف برای فسخ قرارداد اجاره با سفارت روسیه، گفت که مسکو به این اقدام پاسخ خواهد داد و "اقدامات مربوطه اتخاذ خواهد شد. "

پسکوف هشدار داد که تحریم‌های ضد روسیه از سوی کشور‌های G-۷، اتحادیه اروپا و آمریکا بر اقتصاد جهانی نیز تأثیر خواهد گذاشت.

او ادامه داد: در هر صورت، هم تحریم‌های فعلی که علیه کشورمان اعمال شده و هم گام‌های اضافی جدیدی که احتمالاً اکنون بروکسل و واشنگتن به آن فکر می‌کنند، البته به اقتصاد جهانی نیز ضربه می‌زند. بنابراین، این تنها می‌تواند منجر به افزایش روند به سمت یک بحران اقتصادی جهانی شود. "

پسکوف مقاله واشنگتن پست درباره دخالت ادعایی روسیه در امور داخلی آلمان را "جعلی" خواند. او تاکید کرد: ما قبلاً هیچ‌وقت دخالت نکرده‌ایم و اکنون واقعاً برای این کار وقت نداریم.

این مقام بار دیگر تاکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای موج جدیدی از بسیج نظامی در روسیه وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
آمریکا به همه کشورای دنیا تجاوز میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
پسکوف بزودی عقب نشینی میکند سمبه پر زوراست.
آخرین اخبار