شهردار زنجان:

چسبندگی ضعیف آسفالت تولیدی موجب بروز مشکل در چند معبر زنجان شد

شهردار زنجان با بیان اینکه چسبندگی ضعیف آسفالت تولیدی موجب بروز مشکل در چند معبر شهر شد، گفت: رفع و اصلاح این مشکل بر عهده پیمانکار قرار دارد، چون شهرداری زنجان هنوز پروژه را تحویل نگرفته است.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان گفت: سال گذشته در بیش از ۱۰۰ معبر شهر زنجان عملیات آسفالت ریزی انجام شد، ولی در چند مورد از این مسیر‌ها که کار توسط یک شرکت بخش خصوصی انجام شد، اشکالاتی به وجود آمد و آن اشکال هم مربوط به تولید آسفالت و نه اجرا بود به این صورت که چسبندگی قیر به دانه در وضعیت مطلوبی نبوده است.

وی اظهار کرد: البته پیمانکار هم در چند معبری که این مشکل به وجود آمد اعلام کرده که موضوع بر عهده خودشان است و در حال اصلاح معابر هستند.

فیروزفر با بیان اینکه همه هزینه‌های اصلاح و ترمیم آسفالت برعهده پیمانکار است، افزود: متاسفانه فرد یا افرادی در فضای مجازی با وجود اینکه از شرایط و کم و کیف موضوع اطلاع داشتند، مسأله را طور دیگری انعکاس دادند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی که توسط پیمانکاران اجرا می‌شود، ایراداتی پیدا می‌کند، گفت: در خصوص مشکلات آسفالت ریزی معابر شهر، این موضوع فقط به چند مورد از آسفالت‌های شرکت بخش خصوصی مربوط می‌شود و در مسیر‌های متعدد دیگری که آسفالت ریزی توسط خود شهرداری و دیگر پیمانکاران اجرا شده است، هیچ ایرادی وجود ندارد.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: در این چند معبر دارای مشکل، شرکت مورد نظر حتی پروژه را موقتا هم به شهرداری تحویل نداده و الان برای تحویل موقت در حال اصلاح است و بعد از تحویل موقت، گارانتی پنج ساله آسفالت شروع می‌شود.

فیروزفر افزود: همه هزینه‌ها حتی هزینه‌های اطلاع رسانی این موضوع را برعهده شرکت طرف قرارداد گذاشته ایم و ریالی از این بابت به بیت المال تحمیل نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا برای حفط محیط زیست از سنگ فرش معمولی برای کوچها وخیابانها کم تردد استفاده نمیشود؟؟؟