مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ایلام خبر داد

ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ایلام از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان تحت پوشش سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد استان خبر داد.

محمد زارع، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ایلام گفت: ستاد اجرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به افراد و خانواده‌های که تحت حمایت سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی  هستند خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌کند.

وی، با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته بیش از۳هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند خواهند شد، افزود: ۲۰۰ نفر پزشک جراح داندان و کادر درمان در این طرح ساماندهی و به این اقشار ارائه خدمت می‌کنند.

زارع، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، سپاه امیرالمومنین  استان و گروه جهادی الکفیل با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان در اجرای این طرح همکاری می‌کنند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ایلام، عصب کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری، ریشه، پر کردن و معاینات را از جمله خدمات دندانپزشکی در این طرح عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  با تمام توان جهت کمک به نیازمندان و افراد کم برخوادر استان پای کار است و در این راستا هر آنچه در توان داشته باشد انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه این طرح به مناسبت عید سعید فطر از روز گذشته در شهر ایلام آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.