کشته و زخمی شدن ۳ نفر در جاده بوکان - سقز

مدیر عامل آتش نشانی بوکان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده بوکان ـ سقز موجب کشته و زخمی شدن ۳ نفر شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید و نیسان در جاده بوکان ـ سقز موجب کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

رسول معروفی  ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند و سرنشین نیز مصدوم است که وضعیت جسمانی وخیمی دارد.

وی با بیان اینکه تنها مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انتقال داده شد، ادامه داد: به دلیل حبس شدن سرنشینان در بین خودرو‌ها نیاز به عوامل آتش نشانی بود که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان و امدادگران ایستگاه‌های شماره یک و سه این سازمان به محل اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان اضافه کرد: آتش نشانان توانستند با بهره گیری از ست هیدرولیکی امدادی سرنشینان حبس شده را آزاد سازی و بوسیله آمبولانس ایستگاه ۲ این سازمان به بیمارستان منتقل کنند.

جاده بوکان به سقز ۳۵ کیلومتر طول دارد و به دلیل تردد زیاد خودرو‌های سواری و باری به یکی از محور‌های حادثه خیز جنوب استان آذربایجان غربی تبدیل شده است؛ سالانه بیش از ۵۰۰ نفر در سوانح رانندگی جاده‌ای و شهری آذربایجان غربی جان خود را از دست می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.