مدیرحوزه‌های علمیه کشور:

غفلت از آرمان‌های انبیاء و اولیا، ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

 آیت الله اعرافی گفت: از ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران است که ما از قله‌های بلند و آرمان‌های پرفروغ و آمال بزرگ انبیاء و اولیا غفلت کنیم.

 آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در دیدار فرماندهان و پایوران پیشکسوتان سپاه  ناحیه مقاومت بسیج و پادگان نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم میبد گفت: از ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است که ما را در پیچ و خم‌ها اسیر کند و ما آن قله‌های بلند و آرمان‌های پرفروغ و آمال بزرگ انبیاء و اولیا را فراموش و از آن‌ها غفلت کنیم.

او با بیان اینکه روح بازسازی تمدن نوین اسلامی برپایه ارزش و اندیشه‌های اسلامی، انقلاب اسلامی دنیا را وحشت زده کرده است افزود: برای تحقق تمدن نوین اسلامی، مجاهدانی مثل شما سپاهیان عزیز نیاز است.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور هدف انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی را تغییر معادلات تمدنی دنیا خواند و گفت: نقش سپاه در این حرکت بزرگ برجسته است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه آرمان انقلاب، تمدن سازی نوین اسلامی است و برای تحقق آن همه چیز دارد گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال کم کردن قدرت نفوذ و جایگاه این تمدن نوین اسلامی است.

امام جمعه میبد تصریح کرد: سپاه که میراث دار مجاهدان دوران دفاع مقدس است و به ویژه نسل جدیدی که وارد سپاه شده اند اولاً باید براساس مشی اسلامی باشد و فکر و معرفت و اخلاقیات شان بر پایه محکم استوار باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دوم سپاهیان عزیز باید تحلیل جامع و دقیق از شرایط جدید منطقه، ایران و منطقه داشته باشد.

آیت‌الله اعرافی افزود: سوم اینکه ارتباط عمیق و قلبی با کانون راهبری و فرماندهی کل قوا داشته باشند.

وی امتداد سپاه و بسیج را در امتداد بسیج مردمی دانست و گفت: تلاش کنید بسیج را استوار نگه دارید چرا که ریشه در مردم دارد و این شعاع را با همه وجود تقویت کرد.

آیت الله اعرافی گفت: بسیج ما باید مقتدر‌تر و آگاه‌تر از گذشته پیش برود چرا که آینه ایی برای شخصیت شما عزیزان است.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور در ادامه بر صیانت از خانواده‌های سپاهیان و وقت گذاری برای آن‌ها تاکید کرد.

او با بیان اینکه هر کسی که برای خدمت در سپاه می‌آیند نگاهش ذوب شدن در آرمان‌های بزرگ است اظهارداشت: چنین کسی آماده فداکاری و شهادت است و هرکسی از خود عبور کرده باشد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد بود.

آیت الله اعرافی در پایان گفت: استان یزد و میبد از پیشگامان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود و این پیشگامی باید حفظ و به مسؤلین کمک کنید و اگر هم خطایی هم دارند گوشزد کنید تا به مردم خدمت کنند و گره مشکل مردم را باز کنند.

امام جمعه میبد تصریح کرد: فرهنگ سپاه و بسیجی معجزه می‌کند و سپاه از همان دوران تشکیل در مسائل اجتماعی و اداری و سازمانی و عمرانی شهر، استان و کشور حضور داشته و باید این فرهنگ را تقویت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار