جابجایی صنوف مزاحم شهری شهرکرد و استقرار و ساماندهی آن‌ها در نقطه‌ای با ظرفیت مناسب

جلسه ساماندهی صنوف مزاحم و نیمه مزاحم شهرکرد به ریاست بهادر عبدالغنی فرماندار و با حضور اعضا، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: برخی صنوف با محیط شهری و با هدف ایجاد آرامش در محیط زندگی شهروندان، زیباسازی مناظر شهری، مدیریت ترافیک و علل متعدد سازگاری ندارند و ما ناگزیر به اجرای طرح جابجایی صنوف مزاحم شهری و استقرار و ساماندهی آن‌ها در نقطه‌ای با ظرفیت مناسب هستیم.

فرماندار با بیان اینکه در انجام این طرح سهولت دسترسی مردم، اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای صاحبان حرف، حمایت عملی از سرمایه‌گذاران و ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری مد نظر قرار خواهد گرفت، خواستار اجرای این پروژه در راستای دفاع از حقوق شهروندی و حرکت به سمت شهری قابل سکونت شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: اگر در اجرای طرح انتقال صنوف مزاحم شهری به نقاط مناسب تعلل صورت پذیرد، بطور قطع در آینده با محدودیت‌ها و مشکلات بیشتری در زمینه‌های مختلف مواجه خواهیم بود.

در پایان مقرر شد در راستای رفع مشکلات صنایع مذکور و همچنین تحقق مطالبات مردمی تا رسیدن به نتیجه مناسب در خصوص جانمایی مکان جهت انتقال این صنایع کلیه اقدامات لازم از قبیل بازرسی از مکان‌های مختلف، برگزاری جلسات و... ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار