تعیین برنامه زمانبندی برای گردشگری دریایی مازندران

برای گردشگری دریایی مازندران برنامه زمانبندی از وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعین شده است.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه رفع موانع گردشگری دریایی در سواحل استان با بیان اینکه باید نگاه به گردشگری دریایی فرابخشی باشد، گفت: دریای مازندران باید اقتصادی شود.

او با بیان اینکه گردشگری دریایی، از موضوعات مغفول مانده در حوزه گردشگری استان است، افزود: برای گردشگری دریایی برنامه زمانبندی از وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعین شده که تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته است.

برزگر گفت: با توجه به ۳۸۷ کیلومتر ساحل باید با یک خرد جمعی برای توسعه گردشگری دریایی و رفع موانع آن برسیم.

او با اشاره به اینکه پیشنهادات باید به‌صورت مصوبه خروجی داشته باشد، افزود: پیشنهادات باید قابلیت دفاع و عملیاتی شدن داشته باشد.

برزگر با بیان اینکه گردشگری دریایی باید موضوع محور باشد، گفت: باید برای سواحل برنامه نوشته شود.

او افزود: باید یک برنامه در حوزه گردشگری دریایی ارائه شود و یک نسخه و چارچوب کلی آن برنامه‌ریزی و برای رسیدن به آن تلاش بسیار انجام گیرد.

برزگر با اشاره به اینکه اداره‌کل بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه کاره سرمایه‌گذاری در استان دارد که با مشکل بروکراسی اداری مواجه هستند، گفت: باید برای اتمام این پروژه‌ها، موانع اداری را مرتفع کنیم.

او افزود: باید صدور مجوز‌ها سرمایه‌گذاری در استان تسهیل تا سرمایه‌گذاران راغب به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.