تاکید معاون استاندار بر تسریع اتمام پروژه‌های عمرانی منطقه سیستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه سیستان و نحوه عمکرد مدیران اجرایی استان در این حوزه بازدید کرد.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از کمربند شهر زابل ضمن بررسی گزارش عوامل اجرایی پروژه و تذکر عدم اتمام به موقع آن تا کنون، مقررکرد هر دو باند 17 کیلومتر بزرگراه در دست اجرا ،  حداکثر تا سه ماه آینده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان به اتمام برسد.

وی، از همه خادمان مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواستار شد تا به جد پیگیر رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه های عمرانی منطقه باشند و با رصد مداوم و نظارتهای پیوسته، ضمن مدیریت زمان، اعتباراتی تخصیص یافته را نیز به موقع جذب نمایند.

منصور بیجار افزود: در بازدید میدانی که از شهر زابل داشتیم، نیاز است هر چه سریعتر صنوف مزاحمی که در محدوده شهر پراکنده اند و سبب ایجاد مشکلات شهری، بهداشتی و زیست محیطی هستند، ساماندهی و به خارج از حریم شهر منتقل شوند.

همچنین معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار از روند اجرایی اولین گرم خانه زابل بازدید کرد و گفت: این گرم خانه که برای بانوان در حال احداث است ،ظرفیت پذیرش 600 نفر را دارد که 95 درصد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و به زودی قابل افتتاح خواهد بود.

خانه های گرم که با هدف اسکان متکدیان ساخته می شوند، خدماتی از قبیل غذای گرم، فضای استراحت ، فضای بهداشتی و استفاده از خدمات درمانی رایگان را به متکدیان و کارتن خواب ها ارائه می کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار