رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد؛

تهیه محتوا برای اقشار مختلف در راهیان نور/ نوسازی تابلو‌های شهدا در کوچه‌های تهران

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به روند نصب تابلو‌های شهدا در کوچه‌های سطح شهر، گفت: تاکنون هزار و ۲۰۰ تابلو تحویل گرفته‌ایم و با مشارکت مردمی، نوسازی را ادامه خواهیم داد.

محمد مهدی حسن زاده در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: بودجه ۱۵ میلیارد تومانی در سال قبل اختصاص یافت که ۴۳ درصد به اسکان و حمل و نقل و پذیرایی، ۱۰ درصد به اردوی راهیان نور ایثارگران و یک سوم نیز به گروه‌های مردمی اختصاص یافت که بازتاب بسیار خوبی داشت و تلاش ما این بود که دست کسی در این زمینه خالی نماند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی اردو‌ها در چهار محور انجام شد، خاطرنشان کرد: امسال از مجموعه هزار و ۵۰۰ نفر تنها ۴۰ نفر انصراف دادند که آمار خوبی است.

وی با اعلام اینکه ۳۰ درصد از جمعیت شرکت کننده افراد با سنین پایین بودند، یادآور شد: ۲۹۶ خانواده در این اردو‌ها شرکت کردند و ۱۶۹ نفر نیز افراد مجرد بودند؛ همچنین ۵۴ درصد این جمعیت را مردان و ۴۶ درصد را بانوان به خود اختصاص دادند.

حسن زاده با بیان اینکه تلاش شد بهترین خدمات در طول مسیر ارائه شود، گفت: اغلب اقدامات در اردو‌های راهیان نور، فرهنگی بود و تهیه محتوا برای اقشار و ذائقه‌های مختلف صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: به افراد حاضر پک‌هایی تقدیم شد و همچنین بدرقه و استقبال افراد از محل بهشت زهرا (س) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال بالای مردم از اردو‌های راهیان نور با کمبود تعداد راویان رو به رو بودیم، یادآور شد: با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی و حضور پر شور مردم در این مناسبت ها، آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر اردو‌ها را در آینده داریم.

حسن زاده با تأکید بر اینکه امسال تنها یک سانحه در اردوی راهیان نور رخ داد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عیادت از دو نفر از افراد مجروح در این حادثه، متوجه شدیم آسیب و صدمات چندانی در این حادثه اتفاق نیفتاد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: یکی از موارد جامانده، اردو‌های راهیان نور مدیران و مسئولان است و باید به این موضوع توجه شود و مدیران هر از چندگاهی در این اردو‌ها حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به روند نصب تابلو‌های شهدا در کوچه‌های سطح شهر، خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۲۰۰ تابلو تحویل گرفته‌ایم و رو به جلو حرکت می‌کنیم و با مشارکت مردمی، نوسازی را ادامه خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار