رئیس بازرسی کل فراجا خبر داد؛

افزایش ۳۴ درصدی رسیدگی حضوری مسئولان فراجا به مطالبات مردم در سال ۱۴۰۱

سردار مهدی معصوم بیگی از افزایش ۳۴ درصدی رسیدگی حضوری مسئولان فراجا به مطالبات مردم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل خبر داد.

سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان و پاسخگویی به مطالبات و نیازمندی‌های مردم از شاخص‌های پلیس حرفه‌ای و مقتدر است، اظهارکرد: مردم بهترین ناظران پلیس هستند و کارشناسان بازرسی کل با تحلیل دیدگاه‌ها و نظرات شهروندان زمینه تعالی و پیشرفت سازمان در موضوعات مختلف ماموریتی را فراهم می‌آورند.

وی رسیدگی مستمر و نتیجه بخش به درخواست‌های شهروندان را عامل افزایش رضایتمندی مردم از پلیس عنوان کرد و افزود: با فعالیت شبانه روزی دفاتر نظارت همگانی بازرسی در سراسر کشور انتقادها، پیشنهاد‌ها و راهکار‌های شهروندان عزیز بررسی و پاسخگویی لازم به درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

معصوم بیگی با بیان اینکه حسب تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور نهضت پاسخگویی جهادی و نهادی را سرلوحه اقدامات خود در مرکز و دفاتر نظارت همگانی بازرسی قرار داده ایم به عملکرد مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا و دفاتر نظارت همگانی انتظامی استان‌ها در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۴۵ جلسه مستقیم پاسخگویی در مراکز ۱۹۷ بازرسی در سطح کشور برگزار و به مطالبات تلفنی و حضوری ۳۹ هزار و ۹۹۵ شهروند که بیانگر افزایش ۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه است، رسیدگی شده است.

رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی پاسخگویی حضوری در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماهه سال قبل در مراکز ۱۹۷ ادامه داد: همکارانم در مراکز نظارت همگانی سراسر کشور ضمن تکریم چهره به چهره مراجعان، با بررسی پیشنهاد‌های کاربردی ارائه شده زمینه توسعه و تعالی ماموریت‌های انتظامی کشور را فراهم می‌کنند.

وی گفت: مستندات و آمار‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۷ بیانگر این مهم است که در این مدت ۵۴۲ هزار و ۴۵۷ پیام مردمی با چهار درصد افزایش نسبت به سال قبل در این سامانه ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد بیش از ۱۶۷هزار پیام مربوط به تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار