پرونده چند جایگاه‌ زباله در کهگیلویه و بویراحمد به علت دفن غیراصولی روی میز مراجع قضایی

 سرپرست معاون نظارت و پایش محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده ۱۰ جایگاه زباله متخلف در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد به مراجع قضایی معرفی شد

رحمت الله جهانشاهی  می گوید: پرونده جایگاه دفن زباله های ۹ روستای شهرستان دنا از جمله کریک، توت نده، پاتاوه و لما و همچنین شهر مارگون به مراجع قضایی معرفی شده است.
 
سرپرست معاون نظارت و پایش محیط زیست این استان افزود: این جایگاه های دفن زباله به دلایل مختلفی از جمله دفن غیراصولی و نداشتن حصار براساس رای کارشناسی در مراجع قضایی مشمول جریمه های مالی یا پاکسازی جایگاه ها خواهند شد.
 
او با اشاره به اینکه دفن غیر اصولی زباله باعث آلودگی منابع آب سفره های زیرزمینی و جنگل ها می شود بر ساماندهی جایگاه های دفن زباله مذکور تاکید کرد.
 
به گفته جهانشاهی نبود حصار از دیگر مشکلات جایگاه های دفن زباله استان است که در شهرهای بزرگ استان نیز چنین معضلی وجود دارد.
 
سرپرست معاون نظارت و پایش محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این جایگاه ها به علت نداشتن حصار ، حیوانات ولگرد زباله ها را پراکنده می کنند اضافه کرد: حصارکشی این جایگاه ها بسیار ضرورت دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.