قدردانی اتحادیه‌های استانی مؤسسات قرآنی از برنامه «محفل»

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به نیابت از سه هزار مؤسسه قرآنی در بیانیه‌ای از عوامل برنامه محفل تشکر و قدردانی کردند.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و ۳۱ اتحادیه استانی به نیابت از سه هزار مؤسسه قرآنی در بیانیه‌ای از عوامل برنامه محفل تشکر و قدردانی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛ 

«در روزگاری که قرآن این معجزه ماندگار نبی اکرم (ص) به عنوان نسخه نجات‌دهنده بشریت و تمدن‌ساز تمدن نوین اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند تبلیغ و عرضه است، مردان، زنان و کودکانی خود را وقف این یادگار جاودان می‌کنند تا دنیا را به سمت نور، هدایت‌گر باشند «یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّور». 



بر خود فرض می‌دانیم از مسئولان خلاق در طراحی و تدوین برنامه محفل، از مسئولان شبکه سه سیما و عوامل تولید و نیز استادان و چهره‌های محبوب قرآنی که با اجرای خوب و سرزنده و حضور مروجان قرآنی مؤسسات، تکریم کنیم. 

اغراق‌آمیز نیست که اعلام کنیم:
پس از این برنامه نورانی، خانواده‌های مشتاق به کلام وحی رجعتی دیگر به مؤسسات قرآنی برای پرورش استعداد‌های فرزندان خود داشته‌اند. 



این جان تازه متأثر از برنامه محفل در حضور شیفتگان کلام وحی را ارج می‌نهیم و تلاش و مجاهدت‌هایمان را در تربیت قرآنی فرزندانِ این کشور عاشق اهل‌بیت (ع) در مؤسسات و مراکز قرآنی استمرار و مضاعف سازیم تا ثمرات آن در محافل بعدی (همچون محفل آغازین) چشم‌نواز دل‌های نورانی شما امت بصیر شود. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار