معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

حرکت در مسیر شهدا، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

امیر سرتیپ فلاح گفت: شهدا با نثار جان و خونشان این مملکت را حفظ کردند و امروز وظیفه ما، ادامه دادن راه شهدا است.

امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز وظیفه آشوری جانی بت اوشانا که با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش، کشیش ها، جمعی از هموطنان آشوری و کارکنان وظیفه نخبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا برگزار شد، با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گفت: شهدا با نثار جان و خونشان این مملکت را حفظ کردند و امروز وظیفه ما، ادامه دادن راه شهدا است چرا که حرکت در مسیر شهدا، نقشه‌های دشمنان را خننثی می‌کند.

وی با بیان این که شهید جانی بت اوشانا نبوغ ذاتی در زمینه انتقال و مخابره پیام به فرماندهان داشت، افزود: این شهید والامقام در سال ۱۳۶۲ در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز خدمت سربازی خود را در حوزه مبادره و انتقال پیام میان فرماندهان آغاز کرد و پس از هفده بار حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به مرتبه رفیع شهادت نائل آمد.

امیر سرتیپ فلاح با تاکید بر نقش ادیان مختلف در حفظ انسجام و مرز‌های ایران سرافراز گفت: مردم ایران زمین با هر دین و مذهب، همیشه در بزنگاه‌های تاریخی انسجام، اقتدار، اتحاد و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رزمندگان و شهدا با هر دین و مذهب در دوران جنگ تحمیلی با رشادت‌های فراوان و نثار خون‌شان موجب حفظ کشور در مقابل دشمن بعثی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار