پیش بینی اعتبارات برای احداث انبار‌های اموال تملیکی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال اعتباراتی برای ساخت انبار‌های اموال تملیکی در استان پیش بینی شده است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  خراسان جنوبی در بازدید از انبار اموال تملیکی استان با اشاره به اینکه سرعت تعیین تکلیف اموال تملیکی در استان بالا و مطلوب است، گفت: امسال اعتباراتی برای احداث انبار‌های جدید در استان برای نگهداری از اموال تملیکی پیش بینی شده که به این سمت هدایت خواهد شد.

او افزود: هدف از این بازدید بررسی آخرین وضعیت انبار، نحوه چینش و نوع نگهداری اموال بوده است.

طالبی ادامه داد: موضوعات حفاظتی و امنیتی انبار بسیار دارای اهمیت است تا کالا‌ها در معرض مسائلی که اتلاف کالا را منجر شود قرار نگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی کالا‌ها سریع الفساد است که باید به سرعت تعیین تکلیف شوند، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این بازدید بررسی نحوه تعیین تکلیف این کالا‌ها بوده که در چه بازه زمانی در انبار می‌ماند.

او با بیان اینکه قاچاق کالا ضربه سنگینی به تولید داخلی کشور وارد می‌کند، گفت: با تلاش نیرو‌های فراجا در گلوگاه‌های استان بازرسی‌های دقیقی انجام می‌شود و اگر کالای قاچاقی شناسایی و کشف شود، طبق ضوابط قانونی توقیف می‌شود.  

طالبی بیان کرد: یکی از نتایج حاصله از این بازدید این بود که هم تعزیرات حکومتی و هم سایر مراجع قضایی کار خود را در تعیین تکلیف پرونده‌ها به موقع انجام می‌دهند و پرونده‌ها سریع تشکیل و منتج به صدور رأی می‌شوند.  

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی؛ از آنجایی که در برخی از موارد نیاز است تعیین تکلیف کالا‌ها از سوی خود اداره اموال تملیکی صورت گیرد نیز براساس ضوابط موجود این اداره به سرعت اقدام می‌کند.

او ادامه داد: رسوب کالا در انبار‌های اموال تملیکی استان مشاهده نشد که این موضوع در گذشته نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کرد.

طالبی با ذکر این نکته که در بحث انبار اموال تملیکی در استان  محدودیت وجود داشت و نیاز بوده چند انبار دیگر احداث شود، اظهار کرد: هر چند که بخشی از اموال قاچاق باید معدوم شود، ولی به جهت اینکه بخشی از کالا‌ها تا زمانی که از سوی مراجع قضایی و تعزیرات تعیین تکلیف شوند، دست ما امانت است باید به بهترین نحو از اموال تا صدور رأی قطعی نگهداری شود؛ بنابراین وضعیت نگهداری در انبار‌ها باید وضعیت مطلوبی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال اعتباراتی برای احداث انبار‌های جدید در استان برای نگهداری از اموال تملیکی پیش بینی شده که به این سمت هدایت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار