معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام خبر داد

تشدید بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در ایلام

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام گفت: از ابتدای امسال علاوه بر بازرسی از واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های زنجیره ای، از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا نیز بازرسی بعمل می‌آید.

مهدی کاکاخانی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام  در حاشیه گشت مشترک بازرسی از مراکز نگهداری کالا در شهر ایلام، که با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی استان برگزار شد، اظهار داشت: در این بازرسی ها، وضعیت ثبت و اعلام موجودی انبار در سامانه جامع انبار‌ها مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن به تخلفات احتمالی مانند احتکار و قاچاق پرداخته می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری ۴۶۵ گشت مشترک بازرسی در سال گذشته، اظهار کرد: رصد و پایش مستمر بازار و انبار‌ها در سال جاری با جدیت تمام پیگیری، و با متخلفین برابر قانون و بدون هیچگونه اغماضی برخورد خواهد شد.
 
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام مطرح کرد: شهروندان از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه رسیدگی به شکایات این اداره کل، تخلفات اقتصادی را منعکس نموده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط بازرسان این دستگاه مورد بررسی قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.