استیلی: قهرمانی پرسپولیس دست خودش است/ تورنمنت کافا مسابقات سطح بالایی نیست

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در صدر جدول قرار دارند و قهرمانی این تیم دست خودش است.

حمید استیلی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره برد سرخپوشان در دربی و پیش بینی اش از ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم بازی‌های حساسی در بالا  و پایین جدول وجود دارد و امسال خیلی بازی‌ها زیبا شده است. اکنون تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و دیگر بازی‌ها دست خودش است و قهرمانی اش به اما و اگر نیست. اگر سرخپوشان  بتوانند ۳ بازی را با برد پشت سربگذارند قطعا قهرمان می‌شوند، اما ۳ دیدار سخت  با گل گهر، پیکان و نساجی دارند.

او ادامه داد: من گفته بودم که تیم سپاهان قطعا امتیاز از دست می‌دهد و شما دیدید که این تیم اصفهانی برابر تیم ملوان مساوی کرد. یک گل تضمین کننده نیست و هر آن ممکن است نتیجه مساوی شود به خاطر همین تیم‌هایی که با یک گل پیروز می‌شوند تا دقیقه آخر باید مواظبت کنند و اگر می‌خواهند بردشان تضمین کننده باشد باید ۲، ۳ گل بزنند.  

او درباره  اظهارات امیرقلعه نویی مبنی بر اینکه تیم کنیا در مسابقات کافا شرکت نمی‌کند و با این شرایط تیم ملی فوتبال در بازی‌های کافا حضور پیدا نمی‌کند گفت: ما سال گذشته در خرداد ماه این مشکل را داشتیم و قرار بود یک سفر به کانادا برویم و با این تیم بازی کنیم اما این مشکلات به وجود آمد به دلیل اینکه تیم‌های اروپایی در لیگ ملت‌های اروپا شرکت می‌کنند و نمی‌شود با آن‌ها بازی کرد و بقیه فیفا دی‌های ما هم همین طور است، چون که نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم و فقط می‌توانیم با تیم‌های آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین و یا تیم‌های  آفریقایی‌ بازی تدارکاتی برگزار کنیم. البته این مستلزم  این است که ارتباطات خوبی با تیم‌های دیگر داشته باشیم.

استیلی تصریح کرد: این موضوع  را باید از قبل پیش بینی کنیم و اکنون هم  همه تیم‌ها بازی‌های دوستانه خود را بسته اند و خیلی سخت است که بتوانیم بازی کنیم. مسابقات کافا سطح بالا نیست، اما اگر چند تیم خوب در این رقابت‌ها حضور داشتند می‌توانست به ما کمک کند، اما بازیکنان دوست داشتند در آن زمان بازی دوستانه داشته باشند. به نظرم  باید بازی‌های تدارکاتی هم برای تیم بزرگسالان و هم رده‌های پایه در نظر بگیرند. عبدی می‌گفت که برای تیم ملی جوانان به سختی زمین تمرین پیدا می‌کنیم و این خیلی برای ما بد است. تیم ملی امید هم هنوز تعیین تکلیف نشده است و باید هر چه سریعتر برای این تیم‌های ملی  خود زمین  و بازی دوستانه تدارک ببینیم، چون این‌ها احتیاج دارند و بازی‌های تدارکاتی کمک می‌کند تا تیم‌های ما در بازی‌های بین المللی  با مشکل مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۷:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
قهرمانی تیم عزیزکرده بله دست خودشه ، همچنین با یاری و مساعدت بعضیها .
آخرین اخبار