روایت رستاخیز شن‌ها در قاب دوربین‌های رسانه ملی

ویژه برنامه‌های مختلف سالروز ۵ اردیبهشت، شکست مفتضحانه آمریکا در طبس از ۳۳ شبکه استانی تلویزیونی و ۲۸ شبکه استانی رادیویی پخش شد.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در تشریح این برنامه‌ها اعلام کرد: ۶۷۶ مورد برنامه و گزارش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی از خراسان جنوبی به مدت هزار و ۸۱۲ دقیقه از مراسم بزرگداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس از شبکه‌های سراسری منعکس شد.

آینه دار افزود: ۳۶ برنامه به مدت ۹۵۲ دقیقه از معاونت سیما، ۵۲۰ برنامه به مدت ۸۲۳ دقیقه از معاونت صدا، ۵۷ پست خبری از معاونت فضای مجازی و ۶۳ گزارش خبری به مدت ۳۷ دقیقه از معاونت خبر در سالروز ۵ اردیبهشت پخش و منتشر شده است.

آینه دار با اشاره به انجام ۶۱ مورد ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی تلویزیونی و رادیویی به مدت هزار و ۵۷ دقیقه در سالروز شکست آمریکا، افزود: از این تعداد ۳۳ مورد ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی تلویزیونی و ۲۸ مورد ارتباط رادیویی بوده است.

وی میزان ارتباط با شبکه‌های خبر، جام جم و شبکه یک سیما را ۱۸۰ مورد ذکر کرد و افزود: ۵ مورد ارتباط با شبکه خبر، ۱۱۰ مورد ارتباط با شبکه جام جم و ۶۵ مورد ارتباط با شبکه یک سیما در سالروز شکست آمریکا در طبس پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی به انجام ۵۴۷ مورد ارتباط با شبکه‌های استانی تلویزیونی در ۳۰ شبکه استانی کشور اشاره کرد و گفت: بیشترین ارتباط با شبکه‌های استانی قم و ایلام با ۳۰ مورد و پس از آن مربوط به استان‌های آبادان، خراسان رضوی، شهر کرد و کیش بوده است.

وی پخش ۵۲۰ آیتم در برنامه‌های روایت یک شکست ۱ ساعت ۲۲ تا ۲۳ چهارم اردیبهشت، روایت یک شکست ۲ ساعت ۹ تا ۱۱ روز ۵ اردیبهشت، رادیو نما، صبح شرقی، پیام امروز، نمایش رادیویی، حدیث ولایت، شب‌های ایران، با مخاطبان، نغمه و نوا و برقراری ارتباط با شبکه‌ها به مدت ۸۲۳ دقیقه از معاونت صدا را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در سالروز ۵ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: در این رابطه ۱۲۵ دقیقه ارتباط با شبکه‌های رادیو معارف، رادیو گفتگو، رادیو قرآن، رادیو تهران و رادیو زیارت پخش شده است.

آینه دار از انجام ۱۹ مورد ارتباط با شبکه‌های استانی رادیویی در این روز خبر داد و گفت: مدت زمان اجرای برنامه‌های سالروز شکست آمریکا در طبس به مدت ۲۰۵ دقیقه از شبکه‌های استانی رادیویی بوده است.

وی از انتشار ۵۷ مورد پوستر و عکس نوشت در کانال‌های مرکز، انتشار ویدئو در بستر‌های انتشاری مرکز و انتشار پست در بستر‌های انتشاری مرکز در قالب‌های متن، و عکس و... در سالروز ۵ اردیبهشت خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی همچنین به عملکرد معاونت خبر در سالروز ۵ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در سالروز شکست آمریکا در طبس، ۸ گزارش و خبر تلویزیونی به مدت ۲۰ دقیقه، ۸ مورد گزارش و خبر رادیویی به مدت ۱۲ دقیقه و دو مورد ارتباط با شبکه خبر به مدت ۵ دقیقه پخش و ۲۲۵ مورد خبر مکتوب و پست خبری در فضای مجازی و سایت خبرگزاری صدا و سیما منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۷:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداقوت