آیت الله سعیدی:

دستگاه‌ها فراتر از وظیفه برای قانون عفاف و حجاب تلاش کنند

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: هیچ مانعی ندارد که دستگاهی برای اجرای قانون عفاف و حجاب فعالیتی خارج از وظایف خود را انجام دهد.

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم و حسن غریب دادستان استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اجرای قانون عفاف و حجاب یک زنجیره است و خصوصیات و احکام خود را دارد و توقعات هم در حد خودش است.

وی با بیان اینکه نباید با حرف‌ها و کار‌های خود توقعات افرادی که دخیل در این امر هستند را زیاد کنیم، افزود: بدحجابی و کشف حجاب هم یکی از مفاسدی است که بعد از ۴۰ و چند سال به این شکل خود را نشان داده و دشمن هم در این وضعیت دخیل است که حل این مشکل همکاری و همراهی دستگاه‌ها را می‌طلبد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هیچ مانعی ندارد که دستگاهی برای اجرای این قانون فعالیتی خارج از وظایف خود را انجام دهد، گفت: به طور کلی در جامعه باید آرامش حاکم باشد، زیرا با عصبیت این ویروس مزمن از بین نمی‌رود.

وی با تأکید بر اینکه اگر هر شخص بتواند کاری را انجام دهد و به دیگران احاله کند کار درستی نیست، افزود: ما مشکلات قم را باید حل کنیم و قم را به استان‌ها و شهر‌های دیگر تشبیه نکنیم، زیرا هیچ جای ایران حرم اهل بیت (ع) و خاستگاه انقلاب نیست و نباید تحت تأثیر تبلیغات قرار گیریم که قم چه فرقی با سایر شهر‌ها می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار