تمدید مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از تمدید مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین المللی رهیافت‌های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

گلبهار خسروی گفت: در راستای مردمی سازی سواد آموزی و به منظور بهره مندی از ظرفیت ها، فناوری‌های جدید، ایده ها، خلاقیت ها، خرد جمعی و ارائه راه کار‌های نوین عملیاتی و کاربردی برای شناسایی، جذب، ثبت نام و آموزش بی سوادان باقی مانده و توسعه، تحکیم، تعمیق و تثبیت سواد در کم سوادان سازمان نهضت سواد آموزی اقدام به برگزاری نخستین فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید را برگزار کرده است. 

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: بر این اساس صاحب نظران، فرهیختگان و اندیشمندان، مجموعه‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و شتاب دهندگان حوزه سواد آموزی بزرگسالان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. 

او هم چنین به محور‌های فراخوان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ایده‌ها و راه کار‌ها شامل: مقالات، پژوهش ها، طرح‌های اجرایی و محصولات و تولیدات شامل: سکوها، نرم افزارها، بازی‌های آموزشی دو محور این فراخوان می‌باشد. 

خسروی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در این فراخوان ملی و بین المللی تا ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در رویداد می‌توانند به تارنمای فراخوان به نشانی www.rasa.lmo.gov.ir مراجعه کنند.

او در ادامه از کلیه علاقه‌مندان و صاحب نظران به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان دعوت کرد در این فراخوان مشارکت داشته باشند.

خسروی از تشکیل دبیرخانه استانی به منظور پیگیری اقدامات مربوط به فراخوان خبر داد و توزیع پوستر، اطلاع رسانی فراخوان از طریق فضای مجازی، کانال ها، برگزاری نشست خبری، برگزاری جلسه تبیینی و هماهنگی با دانشگاه‌های استان، فضا سازی و تبلیغات محیطی، مکاتبه با دستگاه‌ها و نهاد‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف برای مشارکت صاحب نظران را از اهم اقدامات دبیرخانه استانی بر شمرد.

برچسب ها: سوادآموزی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.