اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور دیهوک- راور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور به طول ۲۳ کیلومتر خبر داد.

آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک - راور به طول ۲۳ کیلومتر گفت: هزینه اجرای این پروژه حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و هزینه طرح روکش حفاظتی آسفالت از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

او با بیان این که اجرای روکش آسفالت حفاظتی از سرعت بالایی برخوردار است، افزود: این نوع آسفالت یک نوع عملیات ترمیمی است که فرسودگی و خرابی رویه را در هر دوره به طور متوسط بین ۲ تا ۳ سال به تاخیر می‌اندازد که باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
آخوندی تصریح کرد: از کیلومتر ۱۱۰ تا ۱۴۰ محور دیهوک – راور که از جمله محور‌های پرتردد و ترانزیتی استان بوده نقاطی را که بیشترین فرسودگی رویه آسفالتی را داشته اند به صورت مقطعی و با استفاده از شیوه‌های نوین در نگهداری بهینه آسفالت حفاظتی چیپ سیل انجام شده است.

گفتنی است که دیهوک به عنوان وسیع‌ترین بخش کشور، دارای بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه است که بیش از ۶۵۰ کیلومتر آن را محور‌های اصلی، فرعی، بزرگراه و راه‌های روستایی آسفالته تشکیل می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.