پارس جنوبی جم ۰-۱ استقلال

دیدار 2 تیم استقلال تهران و پارس جنوبی با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید و استقلال به دور نیمه‌نهایی راه یافت.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران عصر امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این دیدار بهترین فرصت گلزنی ممکن برای تیم استقلال تهران از روی نقطه پنالتی فراهم شد که توسط محمد محبی توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

در نیمه دوم نیز دو تیم حملات متعدی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند و با وجود چند موقعیت گلزنی برای دو تیم ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه هم بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست وقت اضافی نیز دو تیم بر تلاش خود برای به ثمر گل افزودند تا اینکه مقاومت پارسی‌ها در دقیقه 97 شکسته شد و سعید مهری موفق شد گل برتری تیم استقلال تهران را به ثمر برساند.

در وقت اضافه 15 دقیقه دوم تیم پارس جنوبی جم برای جبران گل خورده خود را به آب و آتش زد ولی ثمری نداشت و این بازی با پیروزی تیم استقلال تهران به پایان رسید و این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی راه یافت.

روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضایی قلعه، حمیدرضا نادری، عرفان پورافراز، همایون افتخاری، محمد صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو، میلاد سوری ترکیب اصلی تیم پارس جنوبی جم تشکیل دادند.

حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری ترکیب تیم استقلال تهران بودند.

احمد محمدی از اصفهان داور وسط و سعید قاسمی و محمد صالح عرب آبادی کمک‌های محمدی در این بازی بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.