استاندار گلستان:

اجرای طرح‌های تحولی دولت سیزدهم در گلستان کم نظیر است

استاندار گلستان با بیان اینکه اجرای طرح‌های تحولی دولت سیزدهم در گلستان کم نظیر است بر اجرا و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان تاکید کرد.

علی محمد زنگانه در این جلسه مدیران را به تلاش بیشتر برای برطرف کردن مشکلات مردم فرا خواند و تاکید کرد: مدیران و فرمانداران باید در میدان عمل حاضر شده و با بازدید‌های میدانی و عملیاتی خود اقداماتی موثر برای مردم انجام دهند.

 زنگانه با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ و تحول آفرین در استان گفت: اجرای لایروبی کانال‌های منتهی به خلیج گرگان، حل مشکلات پروژه بر زمین مانده پتروشیمی گلستان، تعیین تکلیف منطقه آزاد اینچه برون و بهبود شرایط تردد کامیون‌ها از مرز اینچه‌برون بخشی از اتفاقات مهمی بود که از زمان استقرار دولت سیزدهم درگلستان رقم خورد.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به اتخاذ مصوبه‌ای برای کاهش زراعت شالی در استان گفت: کاهش زراعت شالی برای مدیریت منابع آبی و عبور از خشکسالی و کم آبی در استان ضروری بوده و با مسئوولی که کم کاری کند، تعارف نداریم.

علی‌محمد زنگانه گفت: مصوبه کاهش زراعت شالی در استان باید اجرا شود و مدیری هم که توانایی اجرای مصوبه را ندارد از سمت خود استعفا دهد.

او همچنین به مشکلات تامین آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: تامین آب تنها منحصر به گرگان نیست و در همه شهرستان‌ها با این چالش روبرو هستیم.

نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر پیگیری هفتگی مصوبات جلسه شورای اداری تاکید کردند.

در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان بیش از ۶۰ مصوبه در بخش‌های آب، گردشگری، راه و زیرساخت برای حل مشکلات این شهرستان به تصویب رسید.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.