ابلاغ ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت قلعه ضرغام‌السلطنه

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای قلعه فرادنبه مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغ شده که در حال تهیه طرح اجرایی هستیم.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای قلعه‌های چهارمحال و بختیاری که در اثر بارش‌های سال گذشته آسیب‌دید مقداری اعتبار ابلاغ شد که به دنبال انجام کار مرمت این قلعه‌ها هستیم.

قدرت‌الله، ولی زاده افزود: در مورد قلعه فرادنبه در هفته گذشته مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ابلاغ شد و در حال تهیه طرح اجرایی هستیم که به تصویب شورای فنی استان برسد و پس از آن مراحل انتخاب پیمانکار و کار‌های اجرایی در دستور کار اداره کل قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در طرح‌های مرمتی قبل از اجرا طرح باید به تصویب شورای فنی اداره کل و وزارت‌خانه برسد و ممکن است طول بکشد، اما این پول از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ است و باید تا ۳۱ شهریور ماه امسال هزینه شود، قطعا امسال قبل از شروع بارش‌ها مرمت بنا‌ها انجام می‌شود.

ولی زاده بیان کرد: برای ۳ قلعه فرخشهر، دزک و شلمزار نیز از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ مبلغی در نظر گرفته شده که براساس اولویت‌ها تخصیص داده می‌شود و کار مرمت این قلعه‌ها نیز تا شهریور امسال انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار