به گفته مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی به ۱۱۱ زندانی استان پرداخت شده است.

مدیرکل زندان‌های این استان گفت: زندانیان محصول همه‎ جامعه هستند که نیاز است با تشریک مساعی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به اشتغالشان پس از آزادی از زندان اهتمام جدی داشته باشند.

منصور بیژنی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۱ نفر زندانی آزاد شده برای دریافت تسهیلات اشتغالی معرفی شده اند، افزود: با تعامل خوب و مطلوب با صندوق کارآفرین امید، بانک‌های سپه و صادرات این زندانیان ۱۱ میلیارد تومان وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با تلاش و همت خوب همکارنمان در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان توانسته ایم رتبه برتر را در کشور در زمینه اعطاء تسهیلات به زندانیان کسب نمائیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات اعطائی در حوزه‌های دامداری، زنبور داری، مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت شد.

بیژنی افزود: از آنجائی که معتقدیم خیلی از ورودی‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند ورودی به زندان کاهش می‌یابد، لذا در سالجاری انشاءالله اگر وعده‌ها تحقق یابد ۱۵۰ نفر از زندانیان آزاد دشده از تسعهیلات اشتغالزایی بهره‌مند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.