از محکومیت ۲۶ میلیارد ریالی احتکارکننده لوازم یدکی در شیراز تا جریمه واحد صنفی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه نقدی برای متخلفان خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متخلفان و جریمه نقدی آن‌ها خبر داد. 

 محکومیت ۲۶ میلیارد ریالی احتکارکننده لوازم یدکی در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: احتکارکننده لوازم یدکی در شیراز محکوم به پرداخت ۲۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: طی بازرسی سرزده گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از یک انبار کالا در حومه شهر شیراز، مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو کشف و ضبط شد.

سالاری، تعداد کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۱۰ هزار قطعه برشمرد و افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از احتکار کالا به قصد گرانفروشی بود که با بازداشت مالک انبار، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به شعبه هفتم این اداره کل ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف متهم در احتکار کالا مشخص شد و در نهایت شعبه رسیدگی کننده او را به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۶ میلیارد ریال در حق دولت و الزام به عرضه کالا‌های مکشوفه در بازار محکوم کرد.

واحد صنفی نگهداری کننده از کالای قاچاق جریمه شد

 یک واحد صنفی در شهر شیراز به علت نگهداری کالای قاچاق به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی طی بازرسی از یک واحد صنفی بیش از ۱۸۶ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.

او مجازات عرضه کالای قاچاق توسط واحد‌های صنفی را به استناد ماده ۱۸ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد و ادامه داد: پرونده این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی ارجاع و در نهایت با مشخص شدن تخلف، شعبه ششم این اداره کل حکم به ضبط سیگار‌های مکشوفه و جریمه ۲ میلیارد ریالی متصدی واحد صنفی صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار