کشاورزان ارومیه به ارزش بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال ادوات کشاورزی خریدند

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه از جذب افزون بر ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اعلام سهمیه ابلاغی این خط برای این شهرستان به مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال در سال گذشته، از جذب افزون بر ۱۱۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعتبارات در قالب تسهیلات خرید مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

پرویز امجدی اظهار کرد: برای جذب سهمیه شهرستان، پرونده ۱۸۹ نفر متقاضی دریافت تسهیلات به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای خرید ۲۹۴ دستگاه و ادوات کشاورزی به بانک عامل معرفی شد.

 وی افزود: با هماهنگی و همکاری شعبات بانک کشاورزی ۵۱ نفر از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات برای خرید ۶۲ دستگاه و ادوات کشاورزی به ارزش ۱۱۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه افزود: ماشین‌آلات جذب شده از این طرح شامل پنج دستگاه تراکتور، دو دستگاه کمباین و ۵۵ دستگاه سایر ادوات کشاورزی از قبیل چاپر، دروگر و سایر ادوات کشاورزی بوده است.

امجدی خاطر نشان کرد: افزایش ضریب مکانیزاسیون در واحد‌های تولیدی کشاورزی یکی از رویکرد‌های اصلی برای توجه به بهره‌وری تولید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.