بهره برداری از روستا بازار شهر کرمانشاه ظرف روز‌های آینده

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : سازه روستا بازار شهر کرمانشاه تکمیل شده و ظرف روز‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایرج صفایی مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : سازه روستا بازار شهر کرمانشاه تکمیل شده و ظرف روز‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه اولین روستا بازار کرمانشاه جنب تعاون روستایی استان برپا خواهد شد.

صفایی خاطرنشان کرد: به‌دنبال رایزنی‌های انجام شده به‌منظور راه‌اندازی دو روستا بازار دیگر در کرمانشاه، دو قطعه زمین از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه معرفی شده و پس از کارشناسی موضوع از نظر مکان‌یابی، در آینده نسبت به تجهیز آن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعا هفت روستا بازار در سطح استان کرمانشاه دایر است و درصدد راه‌اندازی روستا بازار در سایر شهرستان‌های استان هستیم.

صفایی اذعان کرد: روستا بازار‌ها محلی برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی روستاییان هستند که با حذف واسطه‌گری و دلالی قیمت محصولات عرضه شده در این مراکز کاهش خواهد یافت.

وی خواستار مشارکت دستگاه‌های مرتبط شد و افزود: روستا بازار‌ها ظرفیت خوبی برای تحقق شعار سال به ویژه افزایش تولید محسوب می‌شوند که باید از آن‌ها نهایت بهره‌برداری به عمل آید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار