جام حذفی فوتبال؛

مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید/ حذف پیکان در قائمشهر

نساجی مازندران با برتری قاطع سه بر صفر برابر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برگزاری دیدار نساجی مازندران و پیکان تهران از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائهمشهر پیگیری شد.

بیژن حیدری با کمک‌های علیرضا ایلدرم و عباس پورحیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نساجی که در لیگ برتر روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند و با تغییر مربی و آمدن مربی اسپانیایی هم نتوانسته از بحران خارج شود، در جام حذفی به دنبال جبران بود. در سوی مقابل پیکان هم که در لیگ در رده یازدهم قرار دارد، در جام حذفی به دنبال نتیجه بهتری نسبت به لیگ و صعود به مرحله بالاتر بود.

در دیدار امروز نساجی نمایش متفاوتی نسبت به لیگ برتر داشت و توانست با سه گل پیکان را شکست دهد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به نیمه نهایی صعود کند. پیکان از دقیقه ۶۳ با اخراج شرزود تمیروف ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

حامد شیری در دقیقه ۴۶ و بهروز نوروزی‌فرد (گل به خودی) در دقیقه ۶۲ و رضا جعفری در دقیقه ۸۶ سه گل نساجی را به ثمر رساندند.

ترکیب اولیه نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، احسان قهاری، متین کریم‌زاده، علی داوران (۴۶- علی شجاعی)، محمد شریفی (۷۰-اکبر صادقی)، مهرداد عبدی، فرزاد زامهران، ایوب کلانتری و عبدالکریم اسلامی

سرمربی: کارلوس هرناندس

ترکیب اولیه پیکان تهران:

رشید مظاهری، محمد علی کاظمی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، امیر طاهر، محمدجواد آزاده (۵۷- مهدی لیموچی)، منصور باقری (۶۷-عرفان گلشنی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی و شرزود تمیروف

سرمربی: مجتبی حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار