جایگاه فعلى شورا پاسخگوى ۶۰ درصد نیاز پایتخت است

عضو شورای شهر تهران گفت: عدم تحقق جايگاه اصلى شورا به دليل، عدم مديريت شهرى واحد است.

سيدمحمد آقاميرى، رييس كميته شوراى شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جايگاه فعلى شورا تنها پاسخگوى ٦٠ درصد نياز پايتخت است و بايد درباره اين موضوع در صحن تذكر داد تا بتوانيم بسيارى از مشكلات شهر را با كمك دستگاه هاى ديگر و مشاركت مردم رفع كنيم، هماهنگى قطعا هم افزايى به دنبال دارد و بايد اين اتفاق حتما رخ دهد، توانمندى ما را بايد مردم قضاوت كنند.

وی گفت: عدم تحقق جايگاه اصلى شورا به دليل، عدم مديريت شهرى واحد و عدم توانمندى نيروهاى شهردارى است كه بيشتر آن ها توانايى مناسب را ندارند، البته شايد در بسيارى از حوزه ها توانمند باشند اما اين ضعف ها به دليل نيرو انسانى است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: پيشنهاد من براى تحقق جايگاه اصلى شورا اين است كه بايد كارهايمان در بخش هاى مختلف شهردارى تخصصى شود و مديريت شده جلو برويم و لازم است از نيروهاى توانمند استفاده كنيم.

آقامیری تاکید کرد: رويكرد كميته عمران در سال جديد، تكميل پروژه هاى نيمه تمام است، سال گذشته بيش از ١٠٠ مورد از پروژه ها را به سرانجام رسانديم، بحث فرونشست هم از اهميت بالايى برخوردار است كه در سال ١٤٠٢ به صورت مكرر پيگيرى مى شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار