پروژه‌های راه‌سازی و آب‌رسانی در اردبیل تأمین اعتبار می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به شیوه‌های ابلاغی در خصوص تأمین منابع اعتباری برای اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم، از تأمین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی و آب‌رسانی از محل مولدسازی خبر داد.

سیدحامد عاملی در نشست مولدسازی اموال مازاد دولتی بیان کرد: تعدادی از پروژه‌های مهم راه‌سازی در حال اجرای استان اردبیل می‌توانند از منابع محل مولدسازی تأمین اعتبار شوند که بخشی از این پروژه‌ها احصا شده است.

او افزود: روش‌های مختلفی برای استفاده از اموال مازاد دولتی در راستای تأمین منابع مورد نیاز اجرای پروژه‌های عمرانی تعیین شده که استفاده از این روش‌ها از جمله تهاتر با مجریان پروژه‌ها و پیمانکاران برای تأمین منابع مورد نیاز پروژه‌های راه و آب ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: پروژه‌های راه‌سازی در سطح استان و اجرای مجتمع‌های آب‌رسانی از جمله پروژه‌های ضروری هستند که روند اجرای آن‌ها با بهره‌مندی از منابع مولدسازی می‌تواند سرعت گیرد.

عاملی گفت: در صورت وجود اموال مازاد در حوزه دستگاه‌های مرتبط با پروژه‌های عمرانی در دست اجرا نیز اقدامات مولدسازی و بهره‌برداری در راستای اجرای پروژه‌ها انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای کاش آب رسانی به رودخانه بالقلو اردبیل را هم در نظر می گرفتید
آخرین اخبار