فرمانده سپاه نینوا :

رشد تولید منوط به زحمت و همت کارگران است

فرمانده سپاه نینوا گفت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال رشد تولید نامگذاری کردند و یقینا بخش مهمی از رشد تولید به کارگران مربوط می‌شود.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا شب گذشته در یادواره شهدای کارگر استان گلستان گفت:مسئولین کارخانجات و واحد‌های تولیدی بدانند اگر مزد یک کارگر دیرتر پرداخت شود تمام اجر و ثوابی که در جهت تولید محصولات ایرانی خواهند برد ضایع می‌شود چراکه در دین اسلام تاکید شده تا عرق کارگر خشک نشده باید اجر زحمت او را پرداخت کرد.

او ادامه داد:دشمنان در اغتشاشات خیلی سعی کردند کارگران را مقابل نظام قرار دهند، اما بصیرت و بینش کارگران ما فوق العاده و مثال زدنی بود و تیر دشمنان ما در این مسئله به سنگ خورد.

سردار ملک شاهکوهی افزود:رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال رشد تولید نامگذاری کردند و یقینا بخش مهمی از رشد تولید به کارگران مربوط می‌شود پس تحقق شعار سال منوط به همت مسئولین و زحمت کارگران است.

او گفت:تقدیم ۷۲ شهید جامعه کارگری استان گلستان به خصوص ۲ شهید مدافع حرم کارگر سند افتخار این قشر زحمتکش ماست و نشان می‌دهد جامعه کارگران ما علی رغم مشکلاتی که دارند دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار