رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۳۰ داروخانه به مجموع داروخانه‌های استان افزوده شده است.

موسوی میرزایی در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: به واسطه تحریم‌های اقتصادی، کشور سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته و با این وجود تلاش‌های مهمی، چون احداث بیمارستان خوسف را پیگیری کردیم.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۸ درصد طرح بیمارستان خوسف تکمیل شده است، افزود: بهداشت و درمان یک مقوله مهم و راهبردی است و از این نظر همه دولت‌ها به تناسب شرایط اجتماعی و اقتصادی در این زمینه فعالیت‌های مهم داشته‌اند.

موسوی میرزایی با بیان اینکه طرح بیمارستان زیرکوه، طرح بیمارستان نهبندان و آشیانه هلیکوپتر در نهبندان را پارسال پیگیری کردیم، ادامه داد: نزدیک ۳۰ طرح درمانی را قبل از نوروز در خراسان جنوبی آغاز کرده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر اینکه در شهرستان بیرجند بخش پیوند و جراحی اطفال و بخش فیزیوتراپی بیمارستان رازی را راه اندازی کردیم، گفت: در ۱۷ ماه اخیر به طور متوسط به ازای هر ماه، مطالبات یک ماه همکاران را پرداخت کردیم.

او بیان کرد: در زمینه سیاست‌های کلی ۳۰ داروخانه به مجموعه داروخانه‌های خراسان جنوبی افزوده شد تا دسترسی مردم به اقلام دارویی آسان‌تر شود.

موسوی میرزایی با تأکید بر اینکه افزایش هم افزایی‌ها در بخش‌های مرتبط با بهداشت و درمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است گفت: ما خود را حافظان سلامت مردم می‌دانیم و بر این مسئولیت افتخار می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.