کارگران پیشران توسعه هر جامعه هستند

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهرستان، گفت: کارگران، پیشانی توسعه هر جامعه هستند.

  سید ابراهیم حسینی ناروئی  در مراسم تجلیل از کارگران نمونه بخش‌های اداری مهرستان، گفت: کارگران از قشر ارزشمند، زحمتکش و شریف جامعه هستند و در هر سازمان، نهاد، اداره و شرکتی باید مورد احترام، کرامت و عزت قرار گیرند.

حسینی ناروئی اضافه کرد: کارگران پیشانی توسعه هر جامعه‌ای هستند و نقش و جایگاه آن‌ها در راستای توسعه و آبادانی، بسیار ستودنی است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش کوهپیمایی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه کتاب، تجلیل از کارگران نمونه از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر در این شهرستان می‌توان اشاره کرد.

کارگر در اسلام جایگاه والایی دارد

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مهرستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: در هفته کار و کارگر باید عنایت ویژه‌ای به قشر کارگر بشود و حتی‌المقدور به یک خواسته قشر کارگران توجه و گشایشی در اموراتشان ایجاد شود.

محمد اسلام سپاهی افزود: کارگر در اسلام مقام و جایگاه والایی دارد و پیامبر (ص) اسلام بر دست پینه بسته کارگران بوسه زده است.

وی خاطر نشان کرد: باید همه روز از کارگران تجلیل شود چرا که کارگران در سخت‌ترین شرایط کار در راستای رفاه اجتماعی و ارائه خدمات بهتر کار می‌کنند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه این شهرستان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.