پرداخت وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان شهرستان اشکذر

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد تومان در قالب وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

محمد علی کریمی زارچی رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا افزود: در سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد تومان در قالب وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

او ادامه داد: ارائه تسهیلات خوداشتغالی برای مددجویان فاقد شغل همواره یکی از اهداف مهم این نهاد است و به همین منظور در سال ۱۴۰۱ به ۳۶۳ نفر از مددجویان تحت حمایت وام اشتغال و خودکفایی در زمینه‌های شغلی دامداری، کشاورزی، قالی‌بافی، خدمات و صنعت پرداخت شد.

به گفته رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر ۱۵۸ نفر از مددجویان تحت حمایت نیز سال گذشته در کلاس‌های آموزش کسب‌وکار که به همت واحد اشتغال این نهاد برگزار شد شرکت کردند.
کریمی با اشاره به تعامل خوب کمیته امداد با بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان یاد آور شد: از میان بانک‌های عامل بانک‌های ملی و سپه سهم بیشتری دراعطای تسهیلات به مددجویان این نهاد را دارا بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.