راهکارهای کاهش حوادث کار در محیط های کارگری سمنان با جدیت دنبال می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کاهش حوادث کار منجر به فوت با افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر رعایت ایمنی در کارگاه‌ها، از جمله راهبردهای این اداره‌کل در سال ۱۴۰۲ در حمایت از کارگران است.

کاشانی با بیان اینکه کارگران قشر زحمتکش و سربازان عرصه تولید هستند، افزود: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان امسال اهتمام ویژه در پیگیری حق و حقوق کارگران و توجه به رعایت ایمنی کارگران در کارگاه‌ها دارد که این راهبردها نیز تلاشی برای کاهش حوادث کار در استان سمنان است.

وی بدون اشاره به آمار حوادث کار و بیان اینکه جایگاه استان سمنان در کشور در این شاخص مطلوب است، ادامه داد: احتمال وقوع حتی یک حادثه کار و وقوع حادثه کار منجر فوت در کارگاه‌ها زیاد است و باید تلاش شود حوادث کار تا حد امکان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سال گذشته یکی از ۱۰ کارگر نمونه کشوری از استان سمنان بود، افزود: دیدار با کارگران، برگزاری جشن‌های کارگری در واحدهای تولیدی در نقاط مختلف استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با کارگران ساختمانی و پیگیری مطالبه‌های این قشر زحمتکش و بازدید سرزده از واحدهای تولیدی برای بررسی مشکلات کارگران و کارفرمایان، از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان سمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار