فعالیت بیش از ۵۰۰ تیم در جام ایرانیان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: بیش از ۵۰۰ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان در نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال جام ایرانیان این استان حضور دارند.

علی حقیقی با بیان اینکه این رقابت‌ها در ۱۰ شهرستان استان همدان برگزار می‌شود و شاهد حضور پرشور ورزشکاران هستیم افزود: البته این رقابت‌ها در بخش بانوان با استقبال خوبی در سطح استان همدان مواجه نشد ضمن اینکه بیش از یکصد تیم با وجود ثبت نام، به دلیل نقص در مدارک طبق قوانین از دور مسابقات کنار گذاشته شدند.

او افزود: اولین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن مینی فوتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در حال انجام است.

حقیقی با تاکید بر توجه به سطح کیفی این رقابت‌ها، افزود: تیم قهرمان برای شرکت مسابقات بین‌المللی انتخاب و معرفی خواهد شد.

معاون ورزش و جوانان همدان نیز بیان کرد: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان از برنامه‌های مهم در توسعه ورزش همگانی به شمار می‌رود که باید نسبت به شکوفایی استعداد‌ها توجه داشت.

علی ضمیری کامل افزود: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان در سطح شهرها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز گفت: کمیته مینی فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و به دنبال آن در سطح استان همدان وظیفه پرداختن به مسایل فنی و برگزاری بازی‌ها را برعهده دارد.

هادی سبزواری افزود: این مسابقات نبوغ ورزش محلات را شکوفا می‌کند و زمینه ساز فعالیت‌های آن‌ها در میادین ملی و بین المللی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.