پرداخت وام به اعضای صندوق قرض الحسنه خانگی

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: صندوق‌های قرض الحسنه خانگی در صورت افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، می‌توانند به اعضای خود از طریق این صندوق وام پرداخت کنند.

 ابراهیم صحرایی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه فعالیت می‌کند تا در سایه این نعمت الهی بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در این صندوق حسابی تحت عنوان پرداخت سود و تسهیلاتی با مبنای دریافت سود وجود ندارد بلکه سپرده گذاری و پرداخت تهسهیلات در این صندوق به صورت قرض الحسنه است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: عموم مردم می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کنند تا از محل سپرده‌های آن‌ها به نیازمندانی که خودشان معرفی می‌کنند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

وی افزود: صندوق‌های قرض الحسنه خانگی در صورت افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، می‌توانند به اعضای خود از طریق این صندوق وام پرداخت کنند.

صحرایی عنوان کرد: صندو قرض الحسنه امداد ولایت برای تشویق و ترویج فرهنگ قرض الحسنه مبلغی را با تناسب شرایط و میزان سپرده گذاری، هم افزایی می‌کند در نتیجه سپرده گذاران به میزانی بیش از مبلغ سپرده گذاری شده، تسهیلات پرداخت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: در این روش دیگر افراد یا صندوق‌های قرض الحسنه تنها به سپرده گذاری اقدام کرده و وام گیرندگان باید با رعایت ضوابط اداری تسهیلات خود را از این صندوق دریافت کنند که تسهیلات تا رقم ۱۰ میلیون تومان بدون هیچگونه سود و یا کارمزدی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.