آغاز بکار اولین مرکز رشد دانشگاه های پیام نور کشور در سمنان

اولین مرکز رشد مستقل دانشگاه‌های پیام نور کشور در سمنان آغاز به کار کرد

این مرکز رشد با مجوز وزارت علوم راه اندازی شده و نمونه ای برای سایر دانشگاه‌های پیام نور در کشور است تا مراکز رشد را به صورت مستقل راه اندازی کنند.

طاهریان رئیس مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت در این مرکز ۹ واحد فناور در رشته‌های علوم انسانی ، فنی و مهندسی و کسب و کار مستقر هستند که دو واحد در مرحله پیش رشد و ۷ واحد در مرحله رشد قرار دارند .

وی افزود : یک واحد فناور هم به مرحله دانش بنیان رسیده و مراحل کسب مجوز دانش بنیان آن در حال انجام است.

به گفته وی ، مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان سمنان ظرفیت پذیرش ۶ واحد فناور دیگر را هم دارد.

همزمان با مراسم افتتاح مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان سمنان ، با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور نهمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه‌های پیام نور کشور با معرفی برترین‌ها در سمنان خاتمه یافت.

این جشنواره در ۱۰ محور شامل انجمن علمی برتر ، مسابقات علمی ، بخش ویژه ، کارآفرینی ، محتوای دیجیتال ، فعالیت خلاقانه ، کتاب ، اختراع ، نشریه علمی و انجمن پویا برگزار شد.

علی پریمی معاون دانشگاه پیام نور کشور و دبیر این جشنواره گفت : دانشجویان پیام نور سراسر کشور ۳۶۰ اثر را به این جشنواره ارسال کردند که ۲۲۰ اثر پذیرش شد .

وی افزود هیئت داوران از میان آثار پذیرفته شده ۳۰ اثر را به عنوان برترین‌ها معرفی و امروز در آیین اختتامیه به صورت مجازی از برگزیدگان تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.