روابط عمومی بانک سپه پاسخگو نیست؟

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات تمدید اعتبار کارت‌های عابر بانک سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

انتقال پول نقد در گذشته مشکلات و خطرات بسیاری داشت، اما با وجود کارت عابر بانک این مشکلات به حداقل رسید و با توجه به مزیت‌هایی که دارد مورد استقبال جامعه قرار گرفت و باعث افزایش امنیت جانی و مالی نیز شده است.

شهروندخبرنگار ما اخیرا با مشکلاتی در خصوص اعتبار کارت بانکی خود مواجه شده است و با ارسال پیامی روایتگر این مشکلات شد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، من در بانک انصار حساب دارم و در ایام تعطیلات و سفر در پمپ بنزین از این کارت استفاده کردم، اما کارت اعتبار نداشت. یک روز به شعبه بانک مراجعه کردم و با رئیس شعبه در این مورد گفتگو کردم که چرا وقتی کارت بانکی سالم است و مشتری با این کارت تراکنش بسیار دارد به صورت خود به خود تمدید نمی‌شود مانند ایام کرونا. 
اگر ۱۰ هزار نفر برای تمدید کارت مراجعه کنند موجب از دست رفتن وقت مشتریان، ترافیک، مصرف بنزین، آلودگی، هزینه و بسیاری مشکلات دیگر می‌تواند برای هم بانک و هم مورد‌های دیگر داشته باشد.
به همین دلیل به رئیس شعبه این درخواست را دادم که کارت‌ها به صورت اتومات تمدید شوند و یا حداقل قبل از پایان تمدید کارت پیامک ارسال شود و یا در سایت بانک گزینه‌ای جهت درخواست تمدید کارت ارائه شود تا نیاز به مراجعه حضوری نباشد.
رئیس شعبه نیز گفتند هر کارت بانکی جدید جدای از هزینه‌های کارمند، کاغذ و نت ۲۵ هزار تومان برای بانک هزینه به بار می‌آورد در صورتی که از مشتری فقط ۳ هزار تومان دریافت می‌شود. سیستم بانک هم مرتب قطع می‌شود و بعد از ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه کارت قبلی باطل و کارت جدید صادر می‌شود. 
بعد از صدور کارت جدید برای خرید به فروشگاه مراجعه کردم، اما همین کارت جدید نیز سرویس نداد و در پایین فیش صادر شده نوشته (پایان کارت بانک سرویس دهنده).
روابط عمومی بانک سپه برای این مجموعه مشکلات پاسخی دارد؟ لطفا پیگیری کنید.

رسید بانکی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام. برا تعویض کارت بانک سپه سه بار مبلغ پونزده هزار تومان از کارتم کم شد. گفتن خطای سیستمیه. برگشت هم نخورد. راه دزدی رو خوب یاد گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام. برا تعویض کارت بانک سپه سه بار مبلغ پونزده هزار تومان از کارتم کم شد. گفتن خطای سیستمیه. برگشت هم نخورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام. از بانک سپه برام پیام اومد که تاریخ انقضا کارتت تا آخر ماهه. به بانک سپه مراجعه کردم و کارتم رو تعویض کردم وقتی اومدم خونه دیدم سه بار مبلغ پونزده هزار تومان از حسابم کم شده. زنگ زدم به بانک. گفتن خطای سیستمیه. دست ما نیست.
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۴:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
با دریافت پیام بابت فرا رسیدن تاریخ انقضای کارت مربوط به بانک سپه پس از مراجعه و دریافت کارت جدید متوجه شدم یک فقره به مبلغ ۲۴۰۰۰ ریال و یکی دیگر به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال بابت صدور کارت جدید از حساب بنده کسر شده است و حالا مانده ام که آیا این مبلغ قانونی است یا یک دزدی آشکار و در اولین فرصت از شعبه مربوطه در رابطه با این موضوع استعلام خواهم نمود .
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیار
۰۴:۲۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
ولی اگه این گزینه تمدید کارت اینترنتی یا اقلا از عابر یا همراه بانک انجام میشد عالی بود ، کاش بهش فکر کنن و طرحی ارائه بدن بانکها
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر صالحی
۲۲:۲۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
عملکرد بانک سپه از نظر خدمات الکترونیکی و بانکداری دیجیتال ، از مؤسسات مالی کوچک هم ضعیف تر بوده و اپلیکیشن های بانکی ضعیفی دارد.
کلا به مدرن بودن و مشتری مداری اهتمامی ندارد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
من رو هم سر یه قضیه خیلی اذیت کردن.
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۷:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
والا مشکل فقط شما نیست مشکل همه مردم هستش....من راضیم 2برابر هزینه ازم کم بشه ولی غیر حضوری و اتوماتیک کارت فعال بشه....چون واسه هر تعویض کارت باید نیم روز مرخصی بگیری تازه اگه بهت نوبت برسه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
دوست عزیز به شعبه ای که کارت را صادر کرده مراجعه نمایید به احتمال زیاد داخل سیستم گزینه تحویل به مشتری توسط کاربر تیک نخورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
نخستین بانک ایران است اما
تمام جهات عقب مانده ترین بانک جهان هم هست
بانک پیشرفته و به روز مثل انصار ادقام کردند ولی هزم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۴:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
بدترین بانک سپه هم از نظر کارمندها و نوع برخوردشان و هم از نظر خدمات دهی به مشتری
آخرین اخبار