ادعای ضد ایرانی صهیونیست‌ها درباره نزدیکی مواضع اتحادیه اروپا با تل آویو

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اروپا سفر کرده ادعا کرد اتحادیه اروپا مواضع این رژیم درخصوص ایران را قبول کرده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از مذاکره با مقامات اروپایی ادعا کرد که اتحادیه اروپا بالاخره به مواضع این رژیم درباره پرونده هسته‌ای ایران نزدیک شده است.

به گزارش «الشرق الاوسط»، «الی کوهن»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در حالی به بروکسل سفر کرده که پیش از این اعلام کرده بود هدفش از این سفر واداشتن اتحادیه اروپا به سیاست قاطعانه‌تر در قبال ایران است.

او پس از دیدار با «روبرتا میتسولا»، رئیس پارلمان اروپا، درج نام سپاه پاسداران در لیست تروریسم اتحادیه اروپا و نیز ادعا‌های مربوط به «برنامه‌ریزی ایران برای حمله به یهودیان و اسرائیلی‌ها در خاک اروپا» را بررسی کرد.

کوهن گفت که در دیدار با میتسولا راه‌های مقابله با برنامه هسته‌ای ایران را بررسی کرده است. او ادعا کرد که اروپا امروز «خطر حاکمیت ایران» را بیش از هر زمان تشخیص می‌دهد و افزود که با رژیم صهیونیستی درباره نحوه مواجهه با سیاست‌های ایران اتفاق نظر دارد.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقابله با برنامه هسته‌ای ایران و نیز با گروه‌های وابسته به ایران در منطقه را در رأس اولویت‌های این رژیم خوانده بود.

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود با اشاره به اینکه توان هسته‌ای مانع توسعه موشکی نمی‌شود گفت: توافق هسته‌ای توسعه سلاح‌ها را متوقف نمی‌کند. در توافق هسته‌ای حتی به این دو موضوع پرداخته نشده است. این توافق آن‌ها را قادر نمی‌سازد به توسعه سانتریفیوژ‌هایی اقدام نکنند که آن‌ها را ظرف یک سال به این مرحله رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما الاف نیستیم و نیز بیکار نیستیم به 4 تا پیزوری صهیونیست توی اروپا حمله کنیم بزودی فلسطین ازاد میشود بامید وعده برحق خدا وند
آخرین اخبار