کشف سیگار قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بیش از ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در تشریح جزئیات توقیف کامیون حامل سیگار قاچاق در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "محمد نژاد" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "میاندوآب -تبریز" به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار رحیم جهانبخش می گوید: با هوشیاری ماموران، در بازرسی از این کامیون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف شد.

وی ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چهارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.