مصرف آب شرب و کشاورزی مدیریت شود/ کالا‌های اساسی توزیع می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: نیاز است در مصرف آب شرب و کشاورزی مدیریت شود و در این راستا برنامه‌هایی در شهرستان در حال اجرا است.

سید محمد اعتماد اعجازی در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل گفت: یکی از موضواعت مهم در شهرستان اردبیل مسئله تأمین آب است و در این راستا برنامه‌هایی تدوین شده تا حتی المقدور با بحران جدی آب در شهرستان روبه رو نشویم.

او افزود: در راستای نظارت بر بازار و تامین کالا‌های مورد نیاز مردم اقلام مورد نیاز در مرکز فروشگاهی بین مردم توزیع می‌شود و نظارت‌ها هم در این حوزه تشدید می‌شود.

فرماندار اردبیل از برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان در چهارم تیرماه در شهرستان اردبیل با حضور مهمانان و سخنرانان کشوری خبر داد و گفت:کمیته‌های این کنگره باید به صورت ویژه فعال باشند و برنامه‌های تدوین شده را عملی کنند.

اعتماد اعجازی گفت: بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان ۲۷۲ یادواره شهدا در شهرستان برگزار شده و دیدار و تحلیل از خانواده شهدا انجام شده و می‌شود.

او ضمن گرامیداشت روز معلم و روز کارگر و روز شورا افزود: در این راستا برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار شده و می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد:دستگاه‌های اجرایی باید فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال حوزه خود را مشخص و تدوین کنند تا روند سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف تسهیل شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: برخی از پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان مدت طولانی است که بلاتکلیف مانده و عملیات اجرایی اش کند است که باید در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.