صرف‌نظر فراجا از شکایت از روزنامه همشهری

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف‌نظر کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.

با توجه به تعدد و تنوع مأموریت‌های پلیس، ضروری است تا اصحاب رسانه و صاحبان قلم حمایت حرفه‌ای و مسئولانه‌تری از مجموعه بزرگ فراجا داشته باشند، چرا که با چنین حمایت مسئولانه‌ای است که برای جامعه آرامش و امنیت مستمر به ارمغان می‌آورد.

‎نظر به آن که پلیس همواره بر تعامل گسترده با رسانه‌های مختلف تاکید داشته و دارد، این بار نیز در راستای تعامل سازنده، راهگشا و غیر چالشی با اصحاب قلم و رسانه و به دستور رئیس پلیس کشور از شکایت علیه روزنامه همشهری چشم‌پوشی شد.

یادآور می‌شود که ایجاد، حفظ و گسترش امنیت علاوه بر تلاش‌های مستمر دستگاه‌های امنیت ساز و انتظام‌بخش، نیازمند همیاری و همفکری رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی با شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
کلا روزنامه‌های اصلاح طلبا با خودشون باید بازیافت بشن
آخرین اخبار