اجرای طرح‌ها راهسازی چهارمحال و بختیاری سرعت گرفت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اهتمام دولت سیزدهم در تخصیص اعتبار و جدیت به کار گرفته شده در استان، بسیاری از طرح‌های راهسازی استان فعال و روند اجرای آن سرعت بیشتری به خود گرفته است.

غلامعلی حیدری در نشست با فرمانداران این استان افزود: بسیاری از طرح‌های راهسازی که طی سال‌های گذشته در استان راکد مانده بود در دولت سیزدهم از سر گرفته شد و برخی از این طرح‌ها در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با این وجود برای اجرای برخی طرح‌ها با مشکلات اجتماعی روبرو هستیم که می‌طلبد فرمانداران با برگزاری نشست مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و مردم محلی رفع این مشکلات را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبار قابل توجهی از محل اعتبارات سفر، ماده ۵۶ و تهاتر نفت به طرح‌های راهسازی استان اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت فصل کار در استان می‌طلبد طرح‌ها با سرعت بیشتری اجرایی و با جذب به موقع اعتبارات، تحول بزرگی در این حوزه شکل دهیم.


بیشتر بخوانید


حیدری همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: اگر کارگزاران و پیمانکاران متولی توان کافی برای اجرای این طرح را نداشته باشند می‌توان از ظرفیت قرارگاه امام حسن (ع) و جهاد مسکن سازی بهره گرفت.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود تا با برگزاری تور و حضور مردم در محل احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن، ثبت نام‌کنندگان را برای تامین آورده و مشارکت بیشتر در طرح ترغیب کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین می‌طلبد در اجرای طرح‌های عمرانی دیگر نظیر فرهنگسراها، مصلی ها، ساختمان بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها، سالن‌های ورزشی، زمین‌های چمن و کتابخانه‌ها که متولی اجرای آن راه و شهرسازی است و از اعتبارات سفر اعتبار مناسبی برای آن اختصاص یافته است، سرعت بیشتری به کار گرفته شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در مقاطع زمانی مختلف به شهرستان‌ها سفر سرزده انجام خواهد گرفت و بر نحوه اجرای طرح‌های عمرانی نظارت میدانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ برای اجرای طرح هادی ۱۹۳ روستا اعتبار دیده شده است، افزود: باید برای اجرای این طرح برش شهرستان تهیه و مطابق برنامه زمانبندی پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
در استانهای مجاور می‌بینیم در طول چند ماه پروژه های بزرگ واتوبانها وکمربندیهای بزرگ انجام میدن ولی متاسفانه در استان چهارمحال وبختیاری همین محور شهرکرد به شلمزار ودیگر محورها که در مقابل جاده سازی استانهای مجاور خیلی کوچک به شمار میاد چند ساله که هنوز به اتمام نرسیده وباعث تصادف‌های ناگواری برای مردم استان شده از استاندار محترم خواهشمندیم نسبت به این مسائل کوتاهی نکنند