زورگیری جلوی چشم پلیس گران تمام شد

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از ۱۰ شهروند در محدوده خانی‌آبادنو کرده بود، خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری امموران عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو در حال گشت زنی در محدوده خیابان ماهان بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا تکرو که رهگذران از خیابان را زاغ‌زنی می‌کرد، مشکوک شده و رفتارش را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد، اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرد. در همین حین  ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

بهرامی با اشاره به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی ماموران کلانتری گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین بررسی بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت شده بود به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۴۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد. این فرد نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا همین خبر برای خیابان مرزداران اعلام کردن بدون هیچ تفاوتی در گزارش فقط محل تغییر کرده
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش درویشی
۰۰:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
با عرض سلام وخسته نباشید تمام این بدبختیها همش درا ثر فقرو بدبختی که به وجود آوردید همش دزدی بیکاری فقر تنگدستی اگه راس میگید ریشه این بدبختی‌ها و ریشه کن بکنید شرم آوره توی کشوری که سومین کشور ثروتمند دنیا ست مردمش فقیرترین و بدبخترین مردم دنیا هستند
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۸:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ازمقامات قضایی عاجرانه درخواست میکم قاتلهای شهیدحمید رضاالداغی بهیچ وجه آزادنکنیداول اعدام یا50 سال ببالا زندانیشان کنیداگربه هرطریق آزادشوندبه ملت ایران خیانت کردیدچون جامعه پرازقاتل ودزدمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه فایده اینارو میگیرن بعد هم سری ول میکنن
اینارو باید تبعید کنن به جای ناشناخته بدون آبو غذا کار اجباری یااینکه حکم اعدام بدهند وگرنه همینجوری که ول میکنن بیشتر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
چی فایده که قوه قضائیه خنثی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام پلیس زحمت می کشد و جانم خود را به خطر می اندازد . قوه قضائیه پول می گیرد و خلاص روز از نو روزی از نو .پلیس باید بدنبال اصلاح قوه قضائیه باشد یا این اختیار را داشته باشد که خود مجرم را تنبیه و در صورت تکرار جرم حدود الهی ( قطع عضو یا اعدام ) را اجرا کند
آخرین اخبار